Χαίρετε, κλειστὰ λουλούδια /τῆς πρωτόβγαλτης αύγῆς!/ Ὤ! τὸ ἀσκόρπιστο τὸ μύρο/ μέσα τὸ φυλᾶτε ἐσεῖς!/
Μάτια σεῖς ποὺ ὅλο ρωτᾶτε/ὦ ἀφανέρωτα φτερά,/ ὀνειρό- θρεφτα κορμάκια,/μεταξόμαλλα παιδιά.
Κωστὴς Παλαμᾶς

Πέμπτη 24 Μαΐου 2012

ΜΟΝΑΧΗ ΕΓΝΟΙΑ Η ΓΛΩΣΣΑ ΜΟΥ...

ΜΟΝΑΧΗ ΕΓΝΟΙΑ Η ΓΛΩΣΣΑ ΜΟΥ...

Τὴν ὥρα ποὺ ὅλοι ἀνησυχοῦν γιὰ τὸ εὐρώ, τὰ παιδιὰ κρούουν τὸν κώδωνα τοῦ κινδύνου γιὰ τὴν γλῶσσα μας.
Ἀποφάσισαν νὰ μετατρέψουν τὴν τάξι σὲ Βουλὴ τῶν Ἑλλήνων κι ὡς πραγματικοὶ βουλευτές, ποὺ βουλεύονται (σκέπτονται δηλαδὴ) συζήτησαν γιὰ τοὺς κινδύνους ποὺ διατρέχει σήμερα ἡ γλῶσσα μας καὶ κατέθεσαν τὶς προτάσεις τους.

Τίς ἀγορεύειν βούλεται;

Ἡ "βουλευτὴς" Νεφέλη Καψάλη ἔλαβε τὸν λόγο καὶ εἶπε τὰ ἑξῆς:


Τίς ἀγορεύειν βούλεται;

Ὁ "βουλευτὴς" Σωτήρης Ἀθανασούλης, ἔλαβε τὸν λόγο καὶ εἶπε τὰ ἑξῆς:

Κυρίες καὶ κύριοι βουλευταί,

ἕνα ἄκρως ἐπεῖγον θέμα ποὺ ἐπικρατεῖ στὴν Ἑλλάδα εἶναι ἡ γλῶσσα. Τὰ τελευταῖα χρόνια τὰ παιδιὰ μιλοῦν μία χυδαία γλῶσσα καὶ δὲν τὸ καταλαβαίνουν. Ἐπίσης περιμέναμε ἀπὸ τὸ Ὑπουργεῖον νὰ ἐτοιμάση μία νέα Γραμματικὴ γιὰ τὴν Ε΄ Δημοτικοῦ, ἀλλὰ δυστυχῶς μὲ τὸ νέο βιβλίο χειροτέρεψαν πιὸ πολὺ τὴν Γραμματική. Γι΄ αὐτὸ προτείνω νὰ ἀρχίσουμε νὰ τονίζουμε πολυτονικὰ καὶ νὰ μάθουμε τὴν ἀρχαία Ἑλληνικὴ γλῶσσα διαβάζοντες τὰ βιβλία τῶν Ἀρχαίων Ἑλλήνων συγγραφέων. Μετὰ ἀπὸ αὐτὰ ἡ ἀρχαία Ἑλληνικὴ γλῶσσα θὰ ἀνθίση ξανά στὴν Ἑλλάδα.

 Σωτήρης Ἀθανασούλης, 11 ἐτῶν.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου